ارائه ی انواع سرویس خواب از تولید به مصرف

مبلمان و سرویس خواب با کیفیت و ارزان بخرید

ارائه ی انواع سرویس خواب از تولید به مصرف

مبلمان و سرویس خواب با کیفیت و ارزان بخرید

فروش انواع سرویس خواب/ تخت خواب/ سرویس خواب عروس با پایین ترین قیمت بالاترین کیفیت از تولید به مصرف

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نحوه اندازه گیری مبلمان جدید

اندازه گیری خانه شما قبل از سفارش مبلمان جدید بسیار مهم است. آخرین موردی که شما می خواهید این است که مبلمان شما وارد شود و خیلی بزرگ باشد تا بتوانید از جلو درب آن جا بگیرید ، یا در اتاق نشیمن بزرگ خود کوچک به نظر برسید. هنگام خرید مبلمان همیشه ایده خوبی است که از اندازه گیری های ارائه شده برای هر مورد استفاده کنید و فضای خود را اندازه گیری کنید. در اینجا چند نکته برای کمک به شما در سنجش خانه خود برای مبلمان جدید آورده شده است.

با استفاده از روش نوار

یک روش برای کمک به شما در تصور شیوه ای که اثاثیه جدید در خانه شما به نظر می رسد ، استفاده از نوار ماسک و نوار اندازه گیری برای اندازه گیری ردپای دقیق از قطعه مبلمان است. یک قطعه از نوار نقاشان آبی را به عنوان طرح کلی بچسبانید که مبلمان روی زمین یا در مقابل یک دیوار بنشیند. این به شما کمک می کند تا تکه مبلمان را در اتاق خود تجسم کنید ، بنابراین می توانید ببینید که آیا آن را به درستی با دکور موجود خود کار می کند یا خیر. اطمینان حاصل کنید که فضای کافی برای گردش در بین مبلمان را در نظر بگیرید تا اتاق شما تنگ و ناخوشایند برای جابجایی نباشد.  

درها و پله ها

درها ، راه پله ها ، گوشه های مشکل دار و راهروها معمولاً هنگام اندازه گیری خانه شما برای مبلمان جدید غافل می شوند. اندازه گیری هر منطقه ای که مبلمان قبل از رسیدن به منطقه تعیین شده خود از آن استفاده کنند ، اهمیت دارد. به خاطر داشته باشید که بعضی از مبلمان بزرگ ممکن است در یک در ورودی معمولی 36 fit جای نگیرد و ممکن است به یک مسیر متناوب به خانه شما نیاز داشته باشد.

خرید تخت خواب با تخفیف

  • لیلا جهانشاهلو
  • ۰
  • ۰

سرویس خواب جدید

به زمان مدرسه برمی گردد و برای جمع دانشجویان کالج C در کالج اغلب مخفف "cram" است. برای بعضی از مواردی که درس خواندن سخت است. برای دیگران ، این بدان معنی است: چگونه می خواهم هر آنچه را که متعلق به خودم هستم در آن اتاق خواب کوچک بنشینم!

وقتی نوبت به خواباندن خوابگاه شما می رسد ، اضافه کردن لمس های شخصی شما بسیار طولانی خواهد شد ، اما اگر واقعاً می خواهید درجه را تهیه کنید ، همه چیز با مبلمان هوشمند و خواب آور شروع می شود.

B برای تختخواب است

بدون گرفتن مقداری با کیفیت ZZZZ ، A را دریافت نخواهید کرد ، بنابراین به دنبال یک تخت راحت و کاربردی باشید.

از ابتدا شروع می کنید؟ اگر فضا را بدست آورده اید ، می توانید با گرفتن یک مجموعه کامل اتاق خواب ، وقت و هزینه زیادی را پس انداز کنید . همراه با یک قاب تخت خواب معاصر ، بیشتر مجموعه ها شامل یک ایستاده در شب و کمد با آینه هستند. حتی می توانید قفسه سینه هماهنگ و یک میز مطابق را اضافه کنید .

اگر در مقابل دیوار برای فضا قرار دارید ، یا یک هم اتاقی دارید ، ممکن است بخواهید به یک تخت سبک به سبک تخت خواب بنشینید. یکی از آنها را با یک تخت کامل و ایستگاه کاری کامل در زیر آن انتخاب کنید. این واحد ها که از فلز روکش شده با پودر ساخته شده اند ، قفسه های ذخیره سازی دارند که برای مقاومت در برابر سختی های زندگی دانش آموز طراحی شده اند. یک صندلی چرخشی قابل تنظیم و معاصر با قابلیت تنظیم معاصر را اضافه کنید و یک محل مطالعه و خواب کامل برای تماس با خود خواهید داشت ، بدون اینکه مجبور شوید مجبور شوید اتاق خود را ترک کنید.

روز به روز ، یک شیروانی دوقلو با یک اندازه کامل در پایین ، صندلی های متنوع را برای شما و میهمانان خود ارائه می دهد و تا شب فوتون به یک تختخواب اضافی تبدیل می شود.

 

L برای روشنایی است

هیچ چیز باعث نمی شود فضای نسبت به برخی از نور محیط مانند خانه احساس شود. با قرار دادن یک کمد ، میز یا شبانه با یک لامپ قابل حمل و یا پوشاندن گوشه تاریک و ترسناک با یک چراغ کف تزئینی ، مقداری نور را بر روی این موضوع قرار دهید .

 

M برای Mirror است

این که آیا شما و هم اتاقی خود در حال مقایسه چهره های چشمان افتاده بعد از جلسه مطالعاتی دیگر در اواخر شب هستید یا می خواهید توهم فضای بیشتری ایجاد کنید ، یک آینه کاری ضروری است.

یک در نزدیکی درگاه را آویزان کنید تا خود را در مسیر خروج بررسی کنید یا اگر خوابگاه شما خط مشی "پیچ و سوراخ" ندارد ، یک آینه کف به شما نمایی از سر تا پا می بخشد و واقعاً اتاق را باز می کند. یک آینه درجه یک با یک پایه را انتخاب کنید و یا با یک آینه تکیه گاه مرسوم ، مد روز حرکت کنید.

 

 برای عثمانی است         

یکی از مهمترین کارهای ساخت فضاهای کوچک ، یافتن اثاثیه ای است که می تواند چند منظوره باشد و همین امر باعث می شود تا عثمانی ذخیره سازی به سر کلاس برسد. در کنار صندلی اضافی ، محل ذخیره سازی برای دور نگه داشتن پتو و کوسن های اضافی ایده آل است.

انتخاب عثمانی به سبک نیمکت با دو حباب جداگانه با تاپ غیرقابل برگشت که هر یک شامل یک سینی پنهان است. چه چیزی می تواند از استراحت با پاهای خود و یک کاسه ذرت بو داده در نزدیکی شب فیلم بهتر باشد؟

در حالی که زندگی خوابگاه دانشجویی با مبلمان مناسب و وسایل مورد علاقه خود در اطراف شما بسیار متفاوت از زندگی در خانه خواهد بود ، شما بیشتر از آمادگی برای پذیرش تجربه خواهید بود.

https://gildarco.com/shop/39-%D8%B3%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%B3-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%A8/

  • لیلا جهانشاهلو