ارائه ی انواع سرویس خواب از تولید به مصرف

مبلمان و سرویس خواب با کیفیت و ارزان بخرید

ارائه ی انواع سرویس خواب از تولید به مصرف

مبلمان و سرویس خواب با کیفیت و ارزان بخرید

فروش انواع سرویس خواب/ تخت خواب/ سرویس خواب عروس با پایین ترین قیمت بالاترین کیفیت از تولید به مصرف

  • ۰
  • ۰

میز تلوزیون

تجربه ای امن تر برای مشتریان ، فروشگاههای مجهز به VR ما اینجا هستند

فروشگاههای Woodenstreet's VR مجهز و فروشگاههای رایگان را لمس می کند تا تجربه ای ایمن تر را برای مشتریان پس از قفل کرونوی ویروس ارائه دهندنگاهی گذرا به تجربه خرید آینده.

یک اراده قوی برای اطمینان از پاک کننده اطراف و تعهد به ایجاد تغییر ، همان چیزی است که هم اکنون ما به آن نیاز داریمچند تغییر در کارهای روزمره و نحوه انجام برخی کارها می تواند در کنترل تعداد افراد مبتلا به Coronavirus بسیار کمک کنددر ادامه با هدف ارائه تجربه ای ایمن تر و بهتر به همه مشتریان ، با افزودن لمس فناوری VR (واقعیت مجازی) یک گام دیگر را برداشته استبررسی کنید که تغییرات دیگری برای اطمینان از تجربه ایمن تر کاربران پس از قفل کردن ایجاد شده است.

تورهای مجازی برای بهبود تجسم

افزایش تجربه کاربر با استفاده از جدیدترین فناوری ها ، همیشه اولویت اصلی بوده استفن آوری VR پیشرفتی در بخش فناوری است که از زمان راه اندازی آن ، حرکات کاملی ایجاد کرده استبا استفاده از همین موارد ، همه ما آماده هستیم تا یک تور مجازی از خانه خود که با مبلمان و دکوراسیون WS تزئین شده است ، به مشتریان ارائه دهیمآنها می توانند همین کار را از راحتی در خانه انجام دهند و قدم به همه کاربران در انتخاب بسیار بهتر کمک می کندهمچنین کاربران می توانند با کمک تجسم سه بعدی تورهای مجازی را از خانه های خود دریافت کنند تا در مورد مجموعه های مختلف مبلمان اطلاعاتی کسب کننداینها برای اطمینان از حداقل بازدیدهای بدنی برنامه ریزی شده است و کاربران می توانند یک تجربه در فروشگاه را درست از خانه خود دریافت کنند.

بازدیدهای شخصی برای ایجاد محیطی امن تر

از زمان کشف COVID-19  ، از راه دور اجتماعی به عنوان یک روش مطمئن برای کاهش شیوع ویروس به وجود آمده است همچنین برای اطمینان از حداکثر ایمنی ، تصمیم گرفته است در همین مسیر پیگیری کندبرخی از اصلی ترین اقدامات انجام شده عبارتند از:

بهداشت روزانه فروشگاه ها و بررسی حرارتی اعضای پرسنل به همراه بررسی های منظم بهداشتیاقدامی برای اطمینان از سالم بودن محیط داخل فروشگاه ها.

همه بازدیدهای مشتری آینده بر اساس قرار ملاقات خواهد بوداین اقدام برای اطمینان از اینکه هیچ لحظه بیش از دو خانواده در یک فروشگاه وجود دارند ، انجام می شود.

یک سیاست لمسی سخت در تمام فروشگاه ها وجود خواهد داشتمشتریان در مورد کلیه ویژگی ها و همچنین کیفیت محصولات توسط مدیران موجود در فروشگاه های مربوطه توضیح خواهند داد.

ورود بدون ماسک مناسب ممنوع خواهد بودمشتری که بدون شخصی به فروشگاه می رسد می تواند آن را از فروشگاه خریداری کند.

اقدامات انجام شده برای اطمینان از حداکثر امنیت مشتریان فقط به فروشگاهها محدود نمی شودچندین تغییر در زنجیره تأمین نیز ایجاد شده است تا بتوانید از همان ابتدا تا پایان تحویل ، یک تجربه کامل را به مشتریان ارائه دهیدکلیه خانه های کار به طور منظم ضد آب می شوند تا اطمینان حاصل شود که هیچ نوع ویروس نمی تواند در محیط رشد کندهر کودک زایمان از کیت مناسب تهیه می شود که شامل آن ، ضد عفونی کننده دست ، دستکش ، شستن دست و ماسک استتمام این مراحل اطمینان حاصل خواهد کرد که مبلمان شما به طور کامل ایمن است.

بنابراین ، طیف وسیعی از مبلمان شگفت انگیز موجود در وب سایت را بررسی کنید و پس از پایان قفل قفل ، یک ترکیب کامل را که می خواهید به خانه بیاورید ، ایجاد کنیداگر به دنبال تجربه قدرت واقعیت مجازی هستید ، با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری کسب کنیدبا قرار دادن سفارشات اکنون می توانید از تخفیف حداکثر 55٪ و 20٪ اضافی بهره مند شویدامیدوارم همه شما با سلامتی کامل بمانید و برای وبلاگ بعدی ما در ارتباط باشید.

https://gildarco.com/shop/62-%D9%85%DB%8C%D8%B2-%D8%AA%DB%8C-%D9%88%DB%8C/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی