ارائه ی انواع سرویس خواب از تولید به مصرف

مبلمان و سرویس خواب با کیفیت و ارزان بخرید

ارائه ی انواع سرویس خواب از تولید به مصرف

مبلمان و سرویس خواب با کیفیت و ارزان بخرید

فروش انواع سرویس خواب/ تخت خواب/ سرویس خواب عروس با پایین ترین قیمت بالاترین کیفیت از تولید به مصرف

  • ۰
  • ۰

میز تلویزیون دیواری

سلام بر اقوامبا یک روز دیگر در قرنطینه شدن در خانه شما ، ما با ارسال این پست جدید در بازگشت جمعه ناامیدکننده شما به یک موقعیت خارق العاده بازگشتیم

بنابراین ، آیا شما جزو کسانی هستید که در وسط تماس کنفرانسی خود با حواس پرتی از درب در مواجه می شوید یا راهی بیشتر از صدای معمولی تلویزیون خود را در حالی که می خوانید چیز مهمی است؟ خوب ، به باشگاه خوش آمدید!

بله ، این باشگاه به نام -  کار از خانه!

در حالی که ، ما واقعاً نمی توانیم از این حواس پرتی ها جلوگیری کنیم ، زیرا این روزها یک واقعیت است و برای بسیاری از ما کاملاً قابل اعتماد استاما ، ما در واقع می توانیم سناریوی WFH قرنطینه شده شما را بسیار آسان تر کنیم.
ما برای کسانی که قبلاً از راه دور کار می کردند می دانیم ، این چیز جدیدی نیستاما اگر برای اولین بار با اوضاع روبرو هستید ، در اینجا نحوه مقابله با آن آورده شده است.

منطقه کاری خود را تنظیم کنید

آیا یک اتاق یدکی در خانه دارید؟ اگر بله ، می توانید ایستگاه WFH خود را در آنجا مستقر کنیداگر اینطور نیست ، سعی کنید تختخواب یا گوشه ای از خانه را انتخاب کنید ، جایی که می توانید به راحتی جلوی بیرون را بگیریدبنابراین ، به موارد قبلی ، می توانید قفسه چوبی جدول مطالعه چوبی جامد هاوکینز را بررسی کرده و مطابق شکل زیر ، فضای کاری خود را ایجاد کنید

و ، برای افراد بعدی یا سیب زمینی تختخواب ، چه می خواهید حالت کار خود را مانند این انجام دهید؟

صندلی راحت چیست؟

چیز راحت برای نشستن یکی از ویژگیهای اصلی شما برای بهره‌وری استموافق؟ و ، ما فکر می کنیم که صندلی مانند این یک روش مطمئن برای آوردن ضریب راحتی در محل کار شما است

میز تلویزیون در یافت آباد تهران

بله ، شما همچنین می توانید با صندلی ناهار خوری خود بروید تا و مگر اینکه این تأثیر خود را در زمان غذا تأثیر نگذارد.

مطمئن شوید که نورپردازی کافی است

این چراغ میز یا جلوی آن باشد ، در واقع روشنایی باعث جذابیت دیگری برای اتاق مطالعه شما می شودبا روشنایی لامپ شما درخشش ملایمی در اتاق ، محل کار شما بسیار جذاب تر از گذشته به نظر می رسدفقط تصور کن!

هنرهای دیواری که جلوه های دلپذیری به شما می دهند

بله ، چطور می توان از قاب های دیواری استفاده کرد که لرزاننده ای دلپذیر به شما می دهد و به شما الهام می بخشدتاکنون ، چنین هنرهای دیواری را در داخل محفظه های اداری و اطراف خود دیده ایداما ، اکنون زمان آن رسیده است که در دفتر خانه خود نیز شرکت کنیدهمانطور که ، ما نمی دانیم این سفر WFH چه مدت طول خواهد کشید!

باکس تلویزیون دیواری

برای خلاص شدن از استرس و ایجاد تمرکز ، تزئین فضای خود راهی برای پیشبرد شماستدر حالی که اضافه کردن گلهای تازه در لیست کارهای شما نیست ، می توانید آن لکه ها را با مصنوعی بیاوریدگلهای Camelia Peach را بصورت آنلاین از WoodenStreet بررسی کنید و چنین گلهایی را به فضای کاری خود وارد کنیدایده خوبی برای رفتن؟ در واقع ، این است!

بنابراین ، 5 مرحله و فضای دفتر شایسته اینستاگرام شما آماده استدر آخر ، همیشه به یاد داشته باشید که همه چیز را بدون سر و صدا نگه دارید.

نگران نباشید ، این هم باید بگذرد!

  • ۹۹/۰۶/۱۲
  • لیلا جهانشاهلو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی