ارائه ی انواع سرویس خواب از تولید به مصرف

مبلمان و سرویس خواب با کیفیت و ارزان بخرید

ارائه ی انواع سرویس خواب از تولید به مصرف

مبلمان و سرویس خواب با کیفیت و ارزان بخرید

فروش انواع سرویس خواب/ تخت خواب/ سرویس خواب عروس با پایین ترین قیمت بالاترین کیفیت از تولید به مصرف

  • ۰
  • ۰

تخت خواب اسپرت

 

بهترین شروع برای روز شما خواب خوب است. تخت های دو نفره ثابت ما در سبک های مختلف ارائه می شود الی بیشینه راحتی و کیفیت را به شما ارائه دهند. بسیاری از آنها حائز ویژگی های هوشمندی هستند ، مشابه فضای اندوخته سازی درونی یا اندازه آنها پس می توانید جعبه ها را در ذیل آن بلغزانید. یک تختخواب از گیلدار برگزیدن کنید الی چندین سال رویاهای شیرین را تأمین کنید.

 

به دنبال اندازه های سایر تخت هستید؟

 

تخت خواب اسپرت

 

تخت خواب کلاسیک

 

تختخواب سلطنتی

 

تخت خواب آرزوهای خود را با یک اریکه دونفره از گیلدار بسازید و ایجاد کنید. ما برگزیدن مفصل ای از تختخواب های دو نفره و فریم های تختخواب دو نفره متناسب با هر سخیف ، سلیقه و فضای حیات داریم. یک بست دونفره بیشتر یک مبلمان مرکزی در یک اتاق خواب است. این می تواند فضای زیادی را اشغال کند و ما زمان احسان را در آن صرف می کنیم. از بامداد های خواب آلود تا شب های آرام ، یک بست دونفره بهترین اخ شما در بسیاری از نقاط روز است. برگزیدن یک اریکه دونفره به معنای در عقیده دریافت اولویت های راحتی ، نیازهای اندازه و سخیف شخصی شماست.

 

اندازه استاندارد تختخواب دو نفره

 

یک اریکه دونفره استاندارد حائز تشکی به طول 200 سانتی متر و عرض 135 سانتی متر است. این بزرگترین اندازه اریکه نیست ، ولی کماکان به اندازه کافی کبیر است که دو نفر می توانند فضای اریکه را به اشتراک بگذارند و راحت بخوابند. یک فریم تختخواب دو نفره هم طولانی تر و هم عرضتر از تشک خواهد بود ، بنابراین در اثناء اندازه گیری فضایی که می خواهید قاب را در آن پیمان دهید ، باید این نکته را در نظر بگیرید. مطمئن نیستید که یک اریکه دو نفره کاملاً بزرگ است؟ اگر شما می خواهید یک تخت حتی بزرگتر، نگاهی به ما بست اندازه سلطان و تخت اندازه شاه بی اندازه .

 

همه ما در خانه های خود لوکس فضا نداریم! برای آن بخش از ما که دارای محل حیات جمع و جورتر و اطاق های خواب دکوراسیون یا آپارتمان های استودیویی هستیم ، برخی مواقع اوقات احساس می کنیم که برای صرفه جویی در محیط‌ باید با یک تختخواب کوچکتر ساحل بیاییم. ما آن را گرفتن کردیم - محیط‌ زیاد گرانبها است و یک بست دونفره به اندازه استاندارد مقدار زیادی متعلق به را اشغال می کند. اما آیا فریم های تختخواب دو نفره با محلول های اندوخته سازی درونی را در نظر گرفته اید؟ این دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد - قاب تخت خواب شما دو برابر فضای ذخیره سازی در صفحه یا ذیل تشک به صورت قرعه کشی یا گنجه است. این خاصیت هوشمندانه به این معنی است که شما مجبور نیستید در مکان صلح کنید - و اطمینان می دهد که وسایل مهم همیشه در دسترس تختخواب شما هستند!

 

به عنوان مثال ، یک قاب تختخواب دو نفره که دارای نقاشی های داخلی است می تواند برای حفاظت وسایل تختخوابی ، لحاف یا حتی لباس ها عملی باشد. و در باره قاب تختخواب که به شما امکان می دهد پایه بست را به سمت بالا برگردانید ، چه می کنید ، فلذا می توانید از همه فضای زیر برای ذخیره سازی وسایل خویش بهره‌گیری کنید؟ حتی اگر ترجیح می دهید با یک تختخواب دو نفره با گذرگاه حل های ذخیره سازی به اتفاق نشوید ، بسیاری از فریم های بست خواب ما به اندازه کافی بلند هستند لغایت جعبه های ذیل آن را بکشند. نگاهی به راه حل های ذخیره سازی زیر تخت ما بیاندازید لغایت از روش به بیشینه رساندن فضای زندگی خود الهام بگیرید.

 

شما تنها نمی توانید یک خواب خوب را از بین ببرید. با شبی پر از استراحت و تسکین خود را برای موفقیت آماده کنید تا انرژی خویش را برای روز تقویت کنید. با فریم های تختخواب ما دوام و سبک را ترکیب می نماییم لغایت به شما کیفیت و عملکردی بدهیم که برای سالها دوام داشته باشید. طیف خارق العاده فریم های اریکه خواب ما را بازبینی کنید لغایت اریکه خواب خود را پیدا کنید.

 

قاب های تختخواب زیبا - از یک نفره لغایت دو نفره

 

هنگام گزینش قاب تختخواب ، مهم است که به این فکر کنید که چه کسی از بست استفاده می کند ، آیا آن را به چهره مشترک ، با تعداد و اندازه اطاق کبیر می کنید. تختخوابهای دو نفره ما ، چه در اشتراک و چه در اشتراک پیمان دادن ، امری امن هستند. با فریم های تختخواب دو نفره ما فضای راحتی برای عریض کردن یا نوازش کردن خواهید داشت. اگر با این انگاشت حیات می کنید که بزرگتر دائم بهتر است ، پس قاب های تختخواب ما برای شما قاب هستند. با فضای کافی برای جنبش و جنبش در طول شب شدنی است بخواهید با یک تختخواب سایز کبیر یک قدم جلوتر بروید، برای نهایت لذت و تجمل می توانید در تمام طول روز استراحت کنید ، فقط مطمئن شوید که فضای لازم را در اتاق خود دارید. برای فضاهای کوچکتر و خوابهای تنهایی ، فریم های تخت خواب یک نفره گزینش شماست. به اندازه کافی بزرگ برای جا دادن به یک بزرگسال بزرگسال و باریک برای فشردن به اتاق های هر اندازه ، شما به راحتی نمی توانید اشتباه کنید.

 

پارچه اسطوره ، مواد عجب انگیز

 

مواد قاب بست خواب شما نقش مهمی در وضعیت پیوند دادن کل چیز در اتاق شما دارد. فضایی منسجم با مبلمان اطاق خواب برپایی کنید که از یکدیگر تعریف کنند ، با محصولات متنوع ما ، سایر نیازی به جستجوی بیش از حتماً نخواهید داشت. از پارچه ها و مواد خیره کننده متناسب با فضا و نیازهای خویش گزینش کنید.

 

همه موارد ضروری

 

قاب تختخواب خویش را با یک تشک کامل و نرم نیز تکمیل کنید. محدوده تشک خوش آب و هوا را مرور کنید ؛ با بیشینه 3000 چشمه مستقل در یک تشک برای راحتی و دوامی که می توانید روی آن حساب کنید. برای داشتن یک تجربه خواب اغلب ، در محدوده تشک فوم حافظه ما بگردید . در ریشه-بن-بیخ از مواد ویژه ای ساخته شده بدست ناسا به نام ویسکوالاستیک ساخته شده است ، پارچه ای که به تشک فرمان می دهد الی با دمای تن شما سازگار شود و به شکل شما درآید. حمایت شخصی از همه بدن شما اگر تمایل به درد مفاصل و کمر دارید ، یک انتخاب آرمانی است. با بالش های ویژه حافظه فوم خود تجربه فوم حافظه خویش را به آخر برسانید .

 

سرانجام ، گردآور های زیبای ملافه را رسیدگی کنید لغایت تمام اهمیت نهایی تختخواب شما را اضافه کنید. از الگوهای ظریف گل ، اشکال هندسی خنک ، پالت های رنگی آرام ، بافت های پرشکوه و موارد دیگر کاربرد کنید. سلیقه ، سخیف و مضمون مورد نظر خویش را دنبال کنید ، کل اینها را صحیح در اینجا به شما ارائه دیتا ایم.  بست دونفره چه اندازه ای است؟

 

عرض یک بست دونفره 4 فوت 6 اینچ (135 سانتی متر) و درازا 6 فوت 3 اینچ (190 سانتی متر) است که باعث می شود آنها یک فوت و 6 اینچ از یک بست یک نفره مفصل تر باشند . اتاق اضافی یک اریکه دونفره را برای به اشتراک گذاشتن یا کسی که از اتاق لزرش دادن اغلب در شب مستفیض می شود ، عالی می کند.

 

با فهم اینکه این اریکه ها اغلب مقدار زیادی از اطاق خواب و فضای کف شما را اشغال می کنند ، مهم است که شما تختخواب پسندیده و پسندیده خویش و منزل خود تعبیه کنید. با این حساب ، ما تخت های دو نفره حقیر را نیز جاسازی می نماییم . ابعاد این بست ها با 4 فوت (120 سانتی متر) پهنا ، 6 اینچ (15 سانتی متر) باریکتر از یک تختخواب است ، و آنها را برای اطاق های با اندازه کوچکتر آرمانی می کند. تخت های دو نفره حقیر هنوز هم به اندازه کافی برای دو تن جادار هستند ، اما در صورت وجود فضای محدود می توانند یک مسیر حل باشند.

 

دو تخته در بسیار

 

با طیف دونفره تختخواب ما یک خواب عالی داشته باشید. برای یافتن جنجال از سخیف ها و طرح های گوناگون برای تکمیل دکوراسیون خویش ، به مرور آن بپردازید. ما دیوان هایی با کشوهای عمیق برای حفاظت کل چیز از ملافه و حوله گرفته لغایت جامپرس و کلاه های پشمی داریم. به گردآور شگفت انگیز فریم های ما نگاهی بیندازید: ما مدل های زیبایی با سر تخته های گل میخ برای یک بوآر منحط ، به اتفاق با سبک های چوبی برای ظاهری سنتی داریم. حتی می توانید با توجه به گونه انبار خرید را سپریدن دهید: از وسط کشوهای تحتانی یا قاب هایی که برای رونمایی از فضای اضافی بلند می شوند ، یگانه را برگزیدن کنید.

 

قاب های دو تخته

 

ما طیف مفصل ای از فریم های تختخواب دو نفره را در اینجا در Very یافتیم: از گزینه های پوشیده از پارچه با راز تخته تزئین شده تا مدل های کلاسیک چوبی با حال و هوای کلبه ای در کشور. شما می توانید تختخواب خویش را با یک قاب پررنگ و پررنگ به عنوان قطعه اصلی فضای خویش قرار دهید ، اما بقیه رنگ ها را برای یک کنتراست خنک خنثی نگه دارید. به سراغ یک تخته اسکرول شکل بروید تا دریافتن مجللی در اطاق خواب برپایی کند. روش سایر ، یک قاب فلزی برای ظاهری مدرنیستی گزینش کنید و وسایل نرم تک رنگ را اضافه کنید تا دکوراسیون شما تمام شود.

 

تختخواب های دو نفره

 

یک دیوان برای ذخیره سازی عالی است: به پیگیری مدلی با زیر شلواری زیر لایه ای عمیق یا یک تشک فنری باشید که بتوان آن را بلند کرد الی فضای زیر آن مشخص شود. به سبک طبیعی حداقل ، یک دیوان را می توان با وسایل نرم و برادر داشتنی پوشاک پوشید. یک پرتاب کلفت و بالشتک های بزرگ برای لوکس بودن بیشتر برگزیدن کنید. اگر نما ناچیز رنگ را ترجیح می دهید ، رنگ های خود را خنثی نگه دارید و به تعقیب مبلمان چوبی طایفه بروید الی شیک Scandi آن لحظه را به تصویر بکشید. بسیاری از تختخوابهای دیوان مجهز به سر تخته های مجلل نیز هستند ، بنابراین یک نسخه چرمی لوکس گزینش کنید لغایت حال و هوای بودوآر فرانسه ایجاد کنید.

 

 

 

چه گونه بست های دو نفره وجود دارد؟

 

تختخواب های دو نفره هم برای فضای خواب و هم برای فضای کف یک طریق عالی ارائه می دهند. به راهنمای سریع ما در زیر نگاهی بیندازید لغایت بفهمید کدام یک از این موارد برای شما پسندیده است:

 

تختخواب های اندوخته سازی - اگرچه کل ما فضای کافی برای کمد ، کشو و دیگر مبلمان اطاق خواب را نداریم ، ولی این بدان معنا نیست که باید فضای اندوخته سازی را از دست بدهیم! با یک اریکه دونفره عثمانی یا دیوان ، فضای ذخیره سازی درون خویش تختخواب ارائه می شود. در پایه بست بالابر یا کشو موجود است ، می طاقت آنها را برای ذخیره وسایل دور نگه داشت که فضای موجود را به حداکثر می رساند ، بنابراین اگر اطاق شما کمی از جناح حقیر است و مطمئن نیستید که آیا توانا به یک تختخواب دو نفره پسندیده است ، تختخواب اندوخته سازی می تواند یک مسیر حل عالی باشد.

 

تختخواب های فنی و تلویزیونی - اگرچه بهترین کار این نیست که سررسید زیادی را قبل از خواب به تماشای صفحه نمایش بگذارید ، ولی هیچ چیز کاملاً خواباندن یکشنبه صبح تماشای تلویزیون نیست. ما گردآور ای از تختخواب های تلویزیون و تکنولوژی را ارائه می دهیم که برای ساخت اتاق شما به یک مرکز تفریحی واقعی مناسب هستند. اگر طرفدار فیلم ها و نمایش های تلویزیونی هستید ، این تختخواب ها ارزش سرمایه گذاری را دارند. نه تنها بهترین لوکس بودن را به شما می دهند بلکه مایه صرفه جویی در مکان می شوند زیرا نیازی به پایه تلویزیون جداگانه ندارند.

 

تختخواب دو نفره - بست خواب های تودوزی پارچه ای احد از محبوب ترین برگزیدن های موجود است. انگیزه این امر آن است که در حالی که سطح رویی دارند ، می توانند متناسب با طیف گسترده ای از فضای درونی باشند. یک اریکه خواب دو نفره روکش دار به شما این امکان را می دهد که در مورد رنگ و سخیف ، انتخاب بیشتری داشته باشید. به عنوان مثال ، یک قاب بست مخملی صورتی ناچیز رنگ زیبایی زیبایی به هر اطاق خواب می بخشد ، در حالی که یک اریکه خواب پارچه ای خاکستری به اندازه کافی متناسب است و می تواند هر طرح رنگی را تکمیل کند.

 

تخت های قابل تنظیم - اگر از درد مفصل یا مشکلات حرکتی رنج ببرید ، یک بست قابل تنظیم به راحتی و با لمس یک دکمه بالا می رود ، می تواند یک گزینه آرمانی باشد زیرا آنها به شما در یافتن موقعیت خواب آسان کمک می کنند. طیف وسیعی از تختخواب های قابل تنظیم ما در گونه ها سخیف ها و مواد متناسب با دکوراسیون اطاق خواب شما موجود است.

 

انتخاب سبک تختخواب دو نفره خود

 

سبک تختخواب دو نفره ای که انتخاب می کنید می تواند به همان اندازه و نوع تاثیر شما مهم باشد. کل تخت های دو نفره ما در طیف گسترده ای از سبک ها ، رنگ ها و طرح ها موجود است ، فلذا راهنمای ما را در باره برگزیدن بهترین اطاق خواب خویش بخوانید:

 

چوبی - وقتی نوبت به قاب بست می رسد ، گزینه های چوبی کلاسیک هستند. ایده آل برای خانه های سنتی یا اضافه کردن رنگ و بوی روستایی به اتاق خواب های معاصر. فریم های تخت چوبی در سایه های گوناگون ، از بلوط تیره تا سفید وجود دارد. از تختخوابهای مروارید گرفته الی بست خواب به سخیف سورتمه انتخاب کنید تا نما بی نقص شما ایجاد شود.

 

فلز - یک قاب اریکه فلزی انعطاف پذیری فراوانی را ارائه می دهد ، از گزینه های زینتی ویژه ریخته گری پسندیده برای یک سخیف پرنعمت ، تا کروم مضطرب که انعکاس زیبایی زیبایی صنعتی است. این قاب های اریکه خواب برای اطاق های خواب امروزین زیاد پسندیده هستند.

 

وبهلسترد - بست خواب های روکش پارچه ای گرد از دوست داشتنی ترین انتخاب های موجود است. دلیل آن این است که آنها می توانند طیف مفصل ای از فضای داخلی را در حالی که سطح براق را ارائه می دهند ، متناسب کنند. یک اریکه خواب دو نفره روکش دار به شما این امکان را می دهد که در باره رنگ و سبک برگزیدن بیشتری داشته باشید. به عنوان نمونه ، یک قاب تخت مخملی صورتی مختصر رنگ زیبایی زیبایی به هر اطاق خواب می بخشد ، در حالی که یک تخت خواب پارچه ای خاکستری به اندازه کافی متناسب است و می تواند هر طرح رنگی را تکمیل کند.

 

تخت های دو نفره چرمی - تخت های چرمی مصنوعی و وانگهی اریکه خواب های تودوزی ، با ظرافت صاف ، حس پیچیدگی دارند. اینها مجدد در طیف وسیعی از رنگهای خنثی از جمله خاکستری ، قهوه ای و مشکی موجود هستند لغایت اطمینان حاصل شود که به طور یکپارچه با اطاق خواب شما ترکیب می شوند.

 

 

 

 

 

 

 

دو تخته

 

با یک تخت دونفره قشنگ از دونلم شاد بخوابید. خواه سلیقه شما - و هم اتاق خواب شما - مدرن و پیشرفته یا سنتی و آراسته باشد ، به راحتی بست خواب دو نفره رویایی را در مجموعه مفصل ما پیدا خواهید کرد. اگر اخ دارید کل چیز در کمترین بی گمان ممکن پیمان بگیرد ، به دنبال یک اریکه ساده به سخیف شیکر یا یک قاب فلزی شسته و رفته برای مینیمالیسم کامل بروید. اگر شوکت و عیاشی باره علاقه شما است ، شما می خواهید یگانه از تخت های دو نفره بالشتک ما را داشته باشید که حائز سر تابلوهای درونی باشد که برای طلسم های طولانی بخواند و با دست و پا منتظر بماند.

 

ما در ضمن تختخوابهای نوین و متناسب با اندازه دوتایی داریم که بدست شیک پوش های چیره دست ما طراحی شده اند و تضمین می کنند خواسته شما را برای به روز نگه داشتن همه چیز در اتاق خواب برآورده می کنند. در حال حاضر ، همه چیز در باره خطوط قشنگ و گوشه های Art Deco است ، ترکیبی عالی از ظاهر ناخوشایند با کلاسهایی که نمی توانید انگشت خود را روی آنها بگذارید ، ولی می دانید که آنها فوق العاده به نظر می رسند.

 

اگر می خواهید تختخواب دونفره شما مطابق با اطاق خواب سنتی شما باشد ، چه ظاهری از فلز ویکتوریایی باشد و چه از چوبی و کلبه ای الهام گرفته ، شما دقیقاً همان چیزی را که می خواهید در اینجا پیدا کنید. در باره این سبک از تختخواب ها دائم یک چیز استوار ، خانگی و قابل اعتماد هستی دارد که واقعاً اتاقی را که در آن پیمان گرفته اند پیمان می دهد و از شما دعوت می کند جذابیت راحت آنها را شب به شب به اشتراک بگذارید.

 

آیا به تعقیب فضای اندوخته سازی اضافی در اتاق خواب خود هستید؟ چه کسی نیست! بسیاری از اریکه های دو نفره ما حائز پایه هایی هستند که به قدری بلند هستند که می توانند جعبه های اندوخته سازی را از زیر آن بلغزانند و این برای بسیاری از کسان مناسب است. اما اگر فضای ذخیره سازی و سبک برای شما از اهمیت یکسانی برخوردار باشد ، یک اریکه دو نفره دیوان می تواند همان چیزی باشد که به تعقیب آن می گردید. آنها حائز کشو یا سازوکار آسانسور هستند ، بنابراین می توانید وسایل اندوخته شده را در زیر نگه دارید ، بدون اینکه فضای هدر رفته داشته باشید. برای تختخواب ، لباسهای خارج از فصل یا فقط اطاق نگهداری روزمره برای چیزهایی که نمی توانید در جای دیگری قرار دهید بسیار پسندیده است. لطفا پروا داشته باشید که بعضی از تختخوابهای غیر دیوان ضلع زیاد کمی دارند ، فلذا نمی تاب از همه تخت ها برای نگهداری بهره‌گیری کرد.

 

اکنون تختخواب دو نفره عالی خود را انتخاب کرده اید ، وقت آن رسیده است که به تقسیم تشک های ما مراجعه کنید لغایت کسی را انتخاب کنید که متناسب با دربایستن شما و همچنین تختخواب شما باشد. در ضمن اگر تخت خواب انتخابی ندارید ، راز تخته های جداگانه را رسیدگی کنید و مطمئن شوید که ملافه ، بالش و هر بالشتک موردنظر خود را تهیه کرده اید - کل آنها به شکل ظاهری و ظاهری تخت اضافه می کنند و تنها به اندازه خویش قاب مهم است.

 

دو تخته در بسیار

 

با طیف دونفره تختخواب ما یک خواب عالی داشته باشید. برای یافتن ازدحام از سبک ها و طرح های گوناگون برای تکمیل دکوراسیون خود ، به مرور آن بپردازید. ما دیوان هایی با کشوهای عمیق برای نگهداری همه چیز از ملافه و حوله گرفته لغایت جامپرس و کلاه های پشمی داریم. به مجموعه اعجاب انگیز فریم های ما نگاهی بیندازید: ما مدل های زیبایی با سر تخته های گل میخ برای یک بوآر منحط ، همراه با سخیف های چوبی برای ظاهری سنتی داریم. حتی می توانید با توجه به نوع انبار خرید را انجام دهید: از میان کشوهای زیرین یا قاب هایی که برای رونمایی از فضای اضافی بلند می شوند ، گرد را انتخاب کنید.

 

قاب های دو تخته

 

ما طیف مفصل ای از فریم های تختخواب دو نفره را در اینجا در Very یافتیم: از گزینه های پوشیده از پارچه با سر تخته تزئین شده تا مدل های کلاسیک چوبی با حال و هوای کلبه ای در کشور. شما می توانید تختخواب خود را با یک قاب پررنگ و پررنگ به عنوان قطعه اصلی فضای خود پیمان دهید ، اما بقیه رنگ ها را برای یک کنتراست خنک خنثی نگه دارید. به سراغ یک تخته اسکرول شکل بروید تا دانستن مجللی در اطاق خواب ایجاد کند. طریق دیگر ، یک قاب فلزی برای ظاهری مدرنیستی انتخاب کنید و وسایل نرم تک رنگ را اضافه کنید لغایت دکوراسیون شما تمام شود.

 

تختخواب های دو دیوانه

 

یک دیوان برای اندوخته سازی عالی است: به دنبال مدلی با پایین شلواری پایین لایه ای عمیق یا یک تشک فنری باشید که بتوان آن را بلند کرد تا فضای پایین آن مشخص شود. به سبک طبیعی حداقل ، یک دیوان را می طاقت با وسایل نرم و اخ داشتنی لباس پوشید. یک پرتاب ستبر و بالشتک های کبیر برای لوکس بودن بیشتر انتخاب کنید. اگر ظاهر کم رنگ را ترجیح می دهید ، رنگ های خود را خنثی نگه دارید و به پیگیری مبلمان چوبی طایفه بروید الی شیک Scandi آن لحظه را به تصویر بکشید. بسیاری از تختخوابهای دیوان مجهز به راز تخته های مجلل نیز هستند ، پس یک نسخه چرمی لوکس انتخاب کنید الی حال و هوای بودوآر فرانسه برپایی کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی