ارائه ی انواع سرویس خواب از تولید به مصرف

مبلمان و سرویس خواب با کیفیت و ارزان بخرید

ارائه ی انواع سرویس خواب از تولید به مصرف

مبلمان و سرویس خواب با کیفیت و ارزان بخرید

فروش انواع سرویس خواب/ تخت خواب/ سرویس خواب عروس با پایین ترین قیمت بالاترین کیفیت از تولید به مصرف

  • ۰
  • ۰

خرید سرویس خواب

 

با این یازده ایده اتاق یکپارچهسازی با سیستمعامل ، شیشه های خود را بدست آورید - هر یک از قطعات یک-یک نوع با الهام از طراحی داخلی دهه 60 و 70.

 

1. بخش مقطعی

اگر سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل همه چیز است ، همه چیز در مورد جسورانه تر شدن است - خصوصاً از طریق ضربه زدن برای سبک نهایی یکپارچهسازی با سیستمعامل ، رنگهای تک رنگ مانند آووکادو سبز ، خاکستری براق و قهوه ای روستایی را در قسمت اصلی قرار دهید. یک  بخش خاکستری مانند اتاق موجود در اتاق نشیمن بالا اتاق را متمرکز می کند در حالی که جذابیتی از اواسط قرن دارد.

 

2. میز Flared

در مد ، معماری و طراحی داخلی ، لبه های شعله ور اواخر اواسط قرن را تعریف می کردند ، که شامل یک تمایل جمعی برای دور شدن از خطوط مستقیم سیلوئیت های سنتی بود. یک میز را با پاهای مخروطی یا صندلی با پشت شعله ور خود انتخاب کنید تا بدون هیچ زحمتی فضایی به جذابیت شورشیان یادآور دهه 60 و 70 ببخشید.

 

3. مبل تنگ

تا حدودی به دلیل نیاز به صرفه جویی در فضا و بخشی دیگر از سبک و سیاق جسورانه ، طرح های اواسط قرن شاهد انحراف از کوسن های اسراف و سیلندرهای برازنده اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم - و افزایش صندلی های محکم بود. و کاناپه ها در سیلوت های مینیمالیستی. برای قرار دادن صندلی های مدرن در اواسط قرن در یک اتاق نشیمن معاصر یا الکترونیک ، بیشتر مبلمان (مانند میز قهوه ، میز انتهایی و لامپ های کف) را در یک رنگ خنثی نگه دارید - و پاپ های رنگ را به یک یا دو قطعه محدود کنید. صندلی یا مبل) برای حفظ ظاهری منسجم.

 

4- آویز مینیمالیستی

سده های میانه و مینیمالیسم دست به دست هم می دهند و شاید در هیچ کجای دیگر این آشکارتر از روشنایی اواسط قرن نباشد . لامپهای بدون لامپ ، لامپهای بدون استخوان ، آویزها و لوسترها زیبایی زیبایی را ایجاد می کنند - و به تعادل هر گونه شعله ور و رنگ غیر منتظره که غالباً در دکوراسیون اطراف اواسط قرن وجود دارد ، کمک می کند.

5- صندلی Tapered

اگر چیزی از کتاب بین الملل مدرن اواسط قرن می گیرید ، هندسه را در نظر بگیرید. بیضی ، مربع و حتی هشت ضلعی ، چه در صندلی لهجه ای یا میز قهوه ای ، به زیبایی یکپارچهسازی با سیستمعامل است - و می تواند برای فضاهای ساده نیاز به یک قطعه بیانیه تعریف کننده شگفتی های انجام دهد.

 

6. تخت بستر

یک دلیل وجود دارد که اتاق خواب در اواسط قرن ، بازگشتی را هم برای بزرگسالان و هم برای بچه ها ایجاد می کند: تخت های سکو و شب های براق با رنگ های طبیعی زیبایی زیبایی بی موقع ایجاد می کنند ، در حالی که فرش ها و عثمانی ها در الگوهای شفاف یک لمس غریب را اضافه می کنند.

 

7. پایه تلویزیون چوبی

تلویزیون ها ، بخش مهمی از طراحی داخلی اواسط قرن ، نقطه کانونی در اکثر خانوارها بود - و غرفه هایی که به سرعت به آن استراحت می کردند ، تبدیل به طرح های خیره کننده ای در درون خود شدند. امروز ، نگاه حداقلی به پایه تلویزیون در اواسط قرن به اندازه کافی متنوع است که می تواند در هر اتاق خانه و به هر منظور مورد استفاده قرار گیرد ، در حالی که هنوز جذابیتی چشم نواز دارد.

 

8. جدول قهوه مثلث

قبلاً به آن اشاره شد و باز هم باید گفت: هیچ چیز جذابیت های مدرن اواسط قرن کاملاً مانند خطوط و شکل هندسی را نشان نمی دهد. به عنوان مثال ، میزهای قهوه موجود در اتاق نشیمن فوق را در نظر بگیرید. تابلوفرش های مثلثی با پاهای مخروط در تضاد هستند تا تعریف تندی داشته باشند و کل فضای را متمرکز کنند.

 

9. چراغ قوس

این که آیا این شیوه های نوآورانه ساخته شده از چوب روستایی (مانند جدول قهوه فوق) یا وسایل کلاسیک ساخته شده از کروم مترقی است ، در اواسط قرن میانه تمایل به ادغام دو سبک در یک طرح است. شاید تأثیرگذارترین این "ادغام" ، چراغ قوس فلزی باشد. منحنی های ظریف و آباژور شیشه ای جسورانه ، طرحی را هر دو حداقلی و پر از استعداد ایجاد می کند.

 

10. میز ناهار خوری گردو

میز ناهار خوری گردو که در بالا مشاهده می کنید نمونه دیگری از چگونگی سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل می تواند یکپارچه سازی دو زیبایی شناسی متفاوت است. دکوراسیون زیبای گردو یادآور فضای داخلی قدیمی تر و سنتی تر است که همراه با پاهای مخروطی آن چنان غالب در دهه 50 و 60 است که باعث ایجاد قطعه ای خیره کننده می شود که با بافت های آشنا موازنه ای را با ابعاد نوآورانه - و یک احساس مدرن کاملاً از اواسط قرن به دست می آورد.

11- جدول پایان Sleek

بخشی از جذابیت اتاق های یکپارچهسازی با سیستمعامل این است که هر قطعه ، مهم نیست چه بزرگ و چه کوچک ، با جذابیت های خاص خود در جذابیت اواسط قرن اتاق قرار دارد. با داشتن رنگ ها و الگوهای روشن ، این می تواند به معنای طرحی جسورانه باشد که هر یک برای جلب توجه رقابت می کنند. با این حال ، با محدود کردن پالت رنگ به یک یا دو نوتال ، تمرکز بر روی بافت و سیلوها نگه داشته می شود و این کار را برای هر قطعه آسان - چه یک میز انتهایی براق یا فرش دنج شاد - می تواند بدون درگیری با دکوراسیون اطراف آن بدرخشد.

سرویس خواب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی